Ablam korona geçirdi bugün 7 gün test olmaya gitti tedbir amaçlı ama test yapmiyorlarmis sorum şu bize geçer mi bizim evde kalıyordu ama onun odası farklı kapının önüne yemeğini koyup çekiliyordum 1 hafta boyleydik bugünde test olmaya gittiğinde test yasak dediler bize geçer mi acaba