Bebeğim 2 aylık oldu ve doktorumuz piyanolu oyun halılarından almamızı tavsiye etti. Havalar da soğuk yerde üşür diye almamıştım ben ama sesli oyuncaklara çok güzel tepki verdiği için seveceğini düşünüyorum. Kullqnıp memnun kaldığınız markalar var mı? Özellikle alt halı kısmı biraz kalın olsun istiyorum hatta minder gibi olursa şahane olur😍