Aslii123 Kızımın kulağını deldim bugün kaç güne iglesir siz krem sürdünüz mu 1 ay çıkarmayın dediler küpeyi
Laden Aslii123 krem falan sürmedim ben. Sadece her gün bie tur çeviriyordum. Öyle demişti kuyumcu. Bir de duştan sonra güzel kurulayın🌺
EllaNaz_2021 Bende 5bucuk aylık deldırdım kızımın kulagını bıze özel losyon verdı günde 3defa temızledım ve cok şükür ne kızardı ne baska bırsey oldu ıylestı bıle krem hıc sürmedim🧿🥰
Laden Aslii123 ben 5 aylıkken deldirmiştim. Herhangi bir sorun yaşamadım. Oyunla falan deneyebilirsiniz🌺
Merdumgirize Laden ağladı mı çok? Kızım 4.5 aylık bi kaç ay sonra bende deldirmek istiyorum küpe takan bebekleri çok seviyorum yaa
Laden Merdumgirize hayır çok ağlamadı. Hiç pişman olmadım deliriyor küpelerine. Herkese baaaaak diye gösteriyor çok uzun zamandır🥰