Sda16 biz de 7ay 3günlüğüz ve uyku sıkıntısı bizde de var. Gündüz uyumayı pek sevmeyen oğlum gündüz tek uyku 2saat uyumaya başladı,akşam 8-9 arası uyuyan bebe direniyor uyumamak için. Dişten yana da biraz sıkıntılı günler yaşıyoruz biraz da ona bağlıyorum henüz çıkmadı ama biraz kabarıklık var ve ishal desem ishal değil bi değişik kaka durumumuz da bla bla bla uzar gider🤦🏻♀️😄