asocialmom Nurdanalkanozkan canım gulay321 ben nickimi değiştim 😀 ben rota yaptırdım gaz ve huzursuzluk yaptı biraz o gece pek rahat edemedik ertesi gün eski haline döndü nehirtoş☺️ Menenjiti ben de merak ediyorum
Busrasafak Nurdanalkanozkan azcik husursuz oldu rotada menenjitte atesi artti ama 24 saat boyunca 6 saatte bir calpol ver dedi doktorum 2. Gun yoktu atesi😊
GUBILIK Nurdanalkanozkan rotada birsey yasamadık. menenjıt de olduk. Ateş vs yapmadı ama yapanı da cok var. Değişiyor 🤷🏻♀️
Nurdanalkanozkan asocialmom aaa cnm bende bakındım sana bulamadım geçenlerde 😊iyi yapmışsın cnm nehirime şifa olsun bakalım bizde haftaya yapıcaz cnm ya ilerleyen zamanda da menenjit olucak öyle dedi doktorumuz kontrolde 😊
Serpilcnkaan Canım bende rota aşısını 2 doz olarak 3. Ve 5. Ayda yaptırdım herhangi bi sorun yaşamadık . Menenjitide kesinlikle 9. Ayda yaptırmayı düşünüyorum.
asocialmom Nurdanalkanozkan amin canım rota pek yan etki yapmamış kimsede inşallah sizde de yapmaz 😚şifa olsun Demir’e 😚 menenjiti nasıl ayarladınız doktorla iki çeşit varmış
Nurdanalkanozkan Busrasafak hmm inşallah sorunsuz bir şekilde atlarırız bizde cnm şifa olsun yavrularımıza🙏
Canbebek2018 İkisindede sorun yaşamadım,ateş olmadı. Menenjitte 4.ve 6. Ayda yaptırdım ikisindede sorun yaşanadım:)
Elcindyn Nurdanalkanozkan ben geçen hafta Bexero isimli menenjit aşısını yaptırdım ueni aşı olduğu için hemşiremiz korkuttu çok yüksek ateş yapabilir eve gidince calpol ver 6 saat sonra yine ver diye. Ben de eve dönünce verdim calpol. Bizde aşı baya bi huzursuzluk yaptı ilk 2 saat çığlık çığlığa olduk sonra biraz daha normalleşti. Ama çok şükür ateşlenmedi 🙏 Rotateq isimli Rota virüs aşısının 2. Dozunu yaptırdım bizde hiç yan etki huzursuzluk olmadı☺️
Ftmsnny Nurdanalkanozkan rotanın hiçbir yanetkisi yok çok düşük ihtimal ishal olabiliyor menenjitte b tipinde aşı bölgesinde kızarıklık ve huzursuzluk olmuştu a tipinde hüçbirşey olmadı
minikurabiyem Nurdanalkanozkan rotavirüsünde hiç bir yan etki olmadı geçen hafta nimenrixi yaptırdık ateş yapmadı biraz huzursuzluk yaptı ama o gün iki aşı daha yapılmıştı onların etkisiyle de olabilir.önümüzdeki ay bexsero var doktorumuz ateş yapma ihtimalinin yüksek olduğunu söyledi beni korkutuyor hayırlısıyla atlatırız inşallah
Yasemina Rotanın 2 dozunuda yaptırdım hiç bir yan etki olmadı. Menenjit ise doktorum 9.aydan sonra uygun gordu