En gergin olduğum konulardan birine gelmiş bulunmaktayım. Ben daha oh bir ay var rahatım diyordum ama doktorumuz başlayalım dedi ve bir sürü şey söyledi ama sanki aklımda hiçbir şey kalmadı😔 ve biraz tarzı bana değişik geldi. Çok zorlayıcı bir süreç mi altından kalkabilir miyim ya 🤦🏻