Ervakts bence de sizin ki küçük daha ama 6. Aydan sonra vermeye başlayın derim yoksa geç kalırsınız benim gibi emzik emiyor benimki ilk baş YouTubeden pış pış sesi açtım beşiğine koydum yatırdım kalktı ağladı falan 40 dakika hep öyle uğraştım hiç pes etmedim çok zordu benim için gündüz uykularıda hep öyle pış pış sesi açtım beşiğe koydum kalktı yine koydum falan ertesi gün süre 20 dakikaya düştü falan derken şimdi hiç pış pış sesi açmıyorum beşiğe koyuyorum yine başında duruyom kendi kendine 20 dakikada uyuyor sizde yavaş yavaş böyle başlayabilirsiniz