arkadaşlar benim çocuğum birisi 3 yaş 3 aylık diğeri 21 aylık erkek cocuk ikisi de. büyük oğlum herşeyi anlıyor renkleri ingilizcr sorarsan gösteriyor iki aydır cümle kurmaya da başladı şükür diğer çocugm sadece baba anne abi beybi su kat bu ne hulk hala ve atlat diyebiliyor getir dediğim herşeyi anlar getirir bir aydır aşırı üstüne düşmeme ragmen bir iki kelime üstüne koydu bu kelime sayısı bu yaşta cocuk için az oldugunu düşünüyorum lütfen bu durumda olup çocuguna yaptıgınz ve fayda gördüğünüz ekzersiz varmı tecrübeli kişiler yazar mı bir ayda bu şekilde ugraşıp doktora götürecem