ilaydauzunn61 Dudakların morarması ve ağızdan köpük çıkması beni biraz işgillendirdi acikcasi normalde nobet vs gecirilince Allah korusun oluyor diye biliyorum, gazdan dolayi kizarma ugunma gibi cok aglama falan olabilir ama anlattiginiz biraz farkli gibi geldi bana tabi endiselendirmeyeyim sizi ama ben olsam doktor gorusu alirdim muhakkak icimin rahat etmesi icin☺️