biberonmamasi buzluğumda yer varsa at buzluğa direkt
Yazın çıkar birtane dilimle hafif buzu çözülür gbi olunca blendrdan ya da robottan geçir kabuğu ile 1 tanede limonu aynı şekilde
Sonra süzgeçten geçir en ince süzgeç olsun ama. Daha sonra üzerine biraz toz şeker ile bolca su ilave et kıvamı kendin ayarla miss gibi yaz içeceği ❤️ ben kışın böyle atarım yazın da çıkarır çıkarır bu şekilde kullanırım nane falanda koyarım 👌