Eymengoktug Biz mamas papas flip xt 2 kullanıyoruz ve çok memnunuz. Travel sistem gibi ayriyetten ana kucağı hediye edilmişti yanında. İlk 7 ay onunla kullandım, son 2 aydır oturma ünitesi ile kullanıyorum. Öteki travel sistemler gibi hantal olmaması çok hoşumuza gitti. Oturma ünitesini çıkartmadan tek elle katlanıp tek elle açılıyor. Bebek arabası oturma ünitesi ile 10 kilo, kabin boy arabalar bile 6-7 kilo iken gayet iyi bence.
Sürüş ve kalite on numara. Hiç pişman olmadık aldığımıza, yine olsa yine ayni modeli seçerdim