Kızlar normalde dün 39+0 olmam gerekiyor du akşam acile gittim ağrım vardı doktor bebek 40 haftalık da uyumlu dedi 3 haftadır normal muayene gitmedim doktora çok hastaydım anca iyileştim derken bide tam adet tarihi bilmediğim için bebeğe göre haftayı söylüyorlar ben artık çok yoruldum çok zor geçti hamileliğim artık doğurmak istiyorum her gün doğum sancısı gibi sancı çekiyorum yürüyemiyorum ne yapsam da hızlandırsam şu doğumu yürüyüş yapamıyorum çünkü çatı kemiğim ve bacak aram felaket ağrıyo evde zor dolanıyorum başka ne öneriniz var ne yapsam doğursam kurtulsam