Ilknr57 13 aylık sadece baba diyor ama bence problem yok. Yaza kadar dil gelişimi hizlanacaktir diye düşünüyorum.
Evde sürekli konuşuyorum doğduğu günden beri. Herkesin yaparken anlatırım hala.
Kendisini ifade ediyor mu ediyor istediği birseyi gösteriyor elimi tutup götürüyor ama ben şu an için telaş yapacak birsey olduğunu düşünmüyorum.
Benim bebegimde 10 aylık yürüdü mesela ama eşim 17 aylık yürümüş:) ufak farklılıklar olabilir.
Siz yine gözlemleyin tabiki ama telas yapmayn :)