Kumsallluysal Kızlar bebeğim 1 aylık dışarı çıkarmak istemiyorum evde eşinizle sevgililer günü için planınız olan varmı banada fikir olsun ne yapıcağımı bilemedim 🤷♀️
biricik34 Kumsallluysal meyve tabağı hazırlıycam kuru güllerle sehpanın üzerini süsleyip mum yakıcam. Bide evde hasır sepete çikolata şöleni yaptım eşimin en sevdiği şey bi jest olsun maksat
Uzaybaby Kumsallluysal Annem ben eşim ve 4 aylık bebemle evde yuvarlanmayı düşünüyoruz. Yemeklerde dışardan mis gibi ajshajam😂
Ozlem2904 biricik34 meyve tabagi cok guzel fikirmis kopyalayim bunu 🥰 bebegim 1ay 8gunluk ve kucaktan inmiuo😔 kuru gulum yok ama mumum var 💑
Dilaylaa Kendiniz hazırlanın yemek yapamazsan dışarıdan söyle , güzel bir yemek ve bir şişe şarap ayarladım ben kendim de gelmesine yakın hazırlanırım 🤷 bu kadar 😅
Kumsallluysal Dilaylaaemzirken alkol alabiliyormuyuz bende öyle bişeyler yapmak istiyorum ama emzirdiğim içinde biraz korktum
Dilaylaa Kumsallluysal emzirirken alınıyor ama daha bebek küçükmüş :) içtiğiniz süre için süt sağmak gerekiyor ya da mama birkaç saat sonrada sağım yapıp dökmen gerekiyor sana çok zahmetli olur .