Naciyeylmz ya size bir şey diyeceğim bildiğim halde yazmak istemiyorum çünkü size cevap verip yazıyorum gram cevap vermiyorsunuz bu bir saygısızlık kaç oldu bu artık içimden gelmiyor yani başka insanlarada aynı şekil oluyor bir beğenip teşekkür ediyorum demek ne kadar zor olabilir sonra postlarima kimse yazmıyor oluyor insanda da heves olması lazım ki yazılsın 🙏🙏