Sizce uygunmu oğlum 8 aylık ve okdar çok kallkiyorki gece normalde 3 Ogün veriyorum ek gıda sabah yumurta sarısı peynir ve bı tane bebe biskusu karıştırıp birde 4 gibi çorba yapıp veriyrm akşam 9 gibi de yogurt veriyorm.icine ya muz veya elma katıp yada irmikli muhallebili yapıyorum ama gece hep memede sürekli emmek için kalkıyor sayamiyorum artık okdar çok kalkiyo gece memeden kesmek istiyorum ama çok mu erken benimle yatağımda uyuyo ve memede uyuyo ve meme vermezsem ağladı zman kıyamet kopuyo emdiği zaman susturabiliyorum kokruyrm memeden kesmeye de zaten durduramam gece diye zaten mobilya beşik te hiç yatmadı zaten park beşik alsam uyurmu onda acaba okdar kafamda çok soru varki uzun oldu kusura bakmayın😔