2cocuk_1anne_ Banu43 kızım bebekken yani 2 aylık olana kadar bir kaç kere gözüne kıl kaçmıştı sanırım kiprik Hiç dokunmadım kendi kendine çıktı Kaç aylık bebeğin ne zaman fark ettin
Duyulurum Banu43 aslında göz o karı kendi dışarı atar diye biliyorum ama. Gözüne tırnak kaçan bir bebeğe damla verilmişti göz temizler kendini denmişti böyle hatırlıyorum
sarmaliklahana Banu43 Benım bebeğimde de oldu kendi kirpiği giriyor saçı giriyor ama kendiliğinden cıkıyor 🤷
Yazannesi1 Banu43 ilk doğduğunda vardı sonra çıkmış kendiliğinden. Geçen gün kirpik vardı ama yaşlanma yada ovma yoktu sonra yine çıkmış.
Banu43 2cocuk_1anne_ 3 aylik olucak birinde vardi digerinede kıl girmiş saçı cok ince oldugundan arada bir gözünde görünüyor 2 aylikken vardi hala var
minnosum25 Banu43 siz alın bebek kulak çöpüyle hafif ıslatın gözünden ckartn yavaşça zaten dokundurn hemen gelir yani