Juulidee Kızlar selam 3 aylık bebeğim var kafasında konak var doğal olarak int baktım zeytinyağ sürdüm sonra tarakla tarıcam ama çok yumuşak bıngıldak da var tarak acıtır bi zarar verir mi ya ? aranızda yapan var mı
alptoyyy Juulidee öncelikle zeytinyağı sür sonrada ince tarakla tara böyle geriye doğru oğluma yaptım hemen geçti
Ebruuuuuuu Juulidee ben bebekyağı sürüp kendi tarağıyla terse doğru taradım biraz bekledim sonra yıkadım tek seferde geçti kendi tarağının ucu hafif zaten o zarar vermez
Serviaysegul Benim kızımda da aynı sorun vardı bebek yağı sürüp hafif masaj yapıp yarım saat bekletip daha sonra banyo yaptırmıştım banyo sırasında ince bir tarak yardımıyla taramıştım hiç birşey kalmadı şimdi. tek seferde götürmüştü tavsiye ederim