Kizlar 40 gün önce sezeryan doğum yaptm ama o günden beridir bitmeyen kabızlık yasiyirum hergun 3 litre su içiyorum katı beslenmiyorum zeytinyağı içiyorum bana mısın demiyor en son kanamam oldu napacahimi bilmiyorum doktora gtsem ishal yapan ilaç verecek bitince yine tekrarlayacak