Eşimle çok küçükken bi dugunde karşılasmisiz ben eşime bakarken bizi fotoğrafa çekmişler. Biz eşimle görücü usulü ile evlendik o fotoğrafı bize başka bi komşu gösterdi eşini taa o zamandan gözüne kestirmissin diye şaka yaptı 🥰 O fotoğrafı sevgililer günü için paylasmak istiyorum söz olarak ne yazabilirim fikir verir misiniz