_ipekk18 Kızlar 1 ay 6 günlüğüz bogaznda mi burnumda mı hırıltı var kustugunda bazen sarı bişey çıkıyor balgam gibi nedeni nedir bilen varmı Ateş yok burnunu temizliyorum geceleri uyuyor rahat huysuzluk yok ama bir hırıltı var 🤷♀️😔
twofruits _ipekk18 odanın nem oranına dikkat edin kuru olduğu zaman fazladan mukus salgılıyor vücut ve balgam oluşumuna neden oluyor balgamı atması güzel bişey yüz üstü çevirip hafif hafif elinizi biraz çukurlaştırarak sırtına vurun atmasına yardımcı olur
_ipekk18 twofruits aslında odalarda su var yatak odasında 2 tane var bide kavanoza su koydum ama 🤷♀️ doktora götüreyimmi içim içimi yiyor 😒
twofruits _ipekk18 bizimde bütün odalarda peteklerde su var ama yeterli olmuyormuş nem ölçer aldım kontrol ediyorum sürekli ıslak havlu koyun çok sıkmadan birde geçen burda bi hanımefendi tavsiye etmişti peteklerin üst kısmını açıp küçük aşure kapları var ya folyo gibi onlardan koyup üzerine onlara su dolduruyormuş daha etkili demişti deneyebilirsiniz
twofruits İçiniz rahat etmeyecekse götürün çünkü ben ilk üç ay çok önemli dedikleri için ciğerlerde bişey çıkar bronşit falan olur korkusuyla iki defa gittim ilk bebeğim en ufak bişeyde soluğu hastanede alıyoruz maalesef çok şükür bişey çıkmadı burnunu temizlemeye devam edin dediler sadece
_ipekk18 twofruits bide öyle yapaym bari ama uyurken gayet rahat burnundan nefes alıyor hırıltı yok uyanıkken hareket halinde iken var
twofruits _ipekk18 öksürük falan yoksa endişe etmeyin bence bebeğim 3 ay 20 günlük 1.5 aydan beri var ara ara balgam atıyor dediğiniz gibi balgam hırıltı yapıyor nefes alıp verirken atınca rahatlıyor burnunu nasıl temizliyorsunuz ben enjektöre 5 ml serum fizyolojik çekip iki tarafa da ayrı ayrı sıkıp yıkıyorum çok az hareket ettiği için genzine gidiyor o da balgamı atmasını kolaylaştırıyor yıkadığınız zaman çok dolu olmadığı sürece aspiratörle çekmeyin aspiratör tahriş ediyor yıkayıp bırakın refleks olarak hapşırıp kalan ne varsa çıkarıyor zaten
_ipekk18 twofruits ara da bir öksürüyor ama kibar bir şekilde burnu temiz bişey yok ama hırıltı var 🤷♀️ serum fizyolojik sıkıp aspiratör ile temizliyorum az bişey çıkıyor görünürde birşey yok uyurken nefes alımı kolay arada bir hırlıyor
twofruits _ipekk18 endişe etmeyin o zaman görünürde bir şey yok bebeğimde aynı oluyor genel de aspiratörle çok çekmemeye çalışın tahriş olmasın günde bi kaç defa temizleyin yine ciğerlere bişey inmesin balgamla birlikte
_ipekk18 twofruits balgamda her zaman çıkmıyor arada bir kustugunda çıkıyor nadir ama serum fizyolojik damlataym mi kuru yerleri nemlendirir hapşırınca çıkar belkii🤷♀️ aspiratör ile çekmesem bile
_ipekk18 twofruits Reflü belirtiside hırıltı varmış Benimki ögürüyor ama kurmuyor yemekten sonra arada boğazına kaçıyor süt bazen emerken birden kusuyor direk 🤷♀️😞doktor kontrolünde söyliycem bu şikayetleri