Meri-Meri işte her dr farklı bir şeyler söylüyor 😄Biz her ay düzenli kontrole gittiğimiz için doktor sağlık ocağına tekrardan gitmeyin size iki iş olmasın dedi kendisi yapıyor aşılarını..Ben de sağlık ocağına mesaj yoluyla aşısını olduğu tarihi kilo boy baş çevresi gibi bilgileri atıyorum .