Bensum bn zamanında oğlumu götürmüştüm bütün kelimeleri söylüyordu ama cümleye çeviremiyordu, 4 seansta çözmüşlerdi tabi verilen ödevleri yerine getirerek ama bizim en büyük sorunumuz Türkçe değil kafasının içi yabancı dil çevirisi yapıyordu 😬🤪 dil terapisti çocuğun durumuna bakarak yol izliyor mesela biz gittiğimizde 4 yaşında bir çocuk vardı hiç ama hiç konuşmuyordu onunla harflerden başlamışlardı .. tamamen çocuğun durumuna göre hareket ediyorlar :)