Merhaba güzel anneler, bebeğim 1 ay 4 günlük geceleri uyku problemimz var ama asıl problemimiz şu; emziriyorm uyuyor gazını çıkartıyorum uyanıp ağlıyor tekrar emziriyorm bu defa gazını çıkartmadan uyanmasın diye beşiğine koyuyorum biraz zaman geçiyor bu defa gaz sancısı tutuyor sanırım ağlamaya başlıyor kucağıma alıyorum gazı çıkıyor yine emmek istiyor sabaha kadar bu kısır döngü devam ediyor ne yapmam lazım emzik de veriyorum ama uykuya geçtikten sonra alıyor 😐