Bebeğim cumadan beri ateşli hiç inmiyor 38 lerde geziyor hep. Baygın baygın bakıyor çocuk. İki doktora götürdüm biri boğazı kızarıkk dedi biri idrar yolunda enfeksiyon var az dedi. Ne calpol ne dolven ateşini düşürmüyor. 3 gündür kafayı yemek üzereyim. Geçen hafta babannemiz covid oldu oradan geldik en son. Bunu özellikle söylememe rağmen covid testi yapmıyorlar oğluma. Neden anlamıyorum neden yani 😔 bu kadar inatçı düşmeyen ateş başka ne olur 😔