Derinsmommm Aslında her gün duştan sonra mustela vücut losyonu kullanıyorum. Bazen de dalin bebek yağıyla masaj yapıyorum ama çok kuruyor. 11 aylık kızım karnı, sırtı, bacakları kupkuru yoluyor ya. Ne yapabilirim öneriniz var mı?
EB1661 Derinsmommm Bende şurda bekliyim güvenilir güzel bi nemlendirici arıyorum bebeğime. Mustela kullanmıştım 8 aya kadar ama doktoruna deyince içinde benzin alkol var önermiyorum günlük kullanmaya dedi ondan alamıyorum
Miracbebekk16 Derinsmommm INCIA diye nemlendirici bir krem var bebekler için ve içeriği çok temiz gerçekten çok güzel nemlendiriyor kuruluk diye birşey kalmıyor tavsiye ederim
Derinsmommm EB1661 ben mustelanın içerisinde böyle şeyler olduğunu bilmiyordum 🥺 eczaneden alırken konuştuk temiz içerik hiç bir zararı yok dediği için aldık en başından beri kullanıyoruz
Kumsal28 Derinsmommm canım biodermanın atoderm kremi var ben 3,4 tane nemlendirici değiştirdim en son bi Prof. Söylemesiyle Bunu aldım gerçekten çok iyi benim bebeğimin cildide çok kuru çok hassas biraz ücreti fazla 280 , 300 civarı eczanelerde ama uzun süre gidiyor al bi dene istersen biz faydasını gördük. Biz bepantolden tut musteladan hepsini denedik hiç biri bizimkine iyi gelmedi.
yaprak_34 Derinsmommm her gün duş aldırma ,zaten günlük duş aldırmak cilt kuruluğu için başlıca nedenlerden biri .Yada her gün illa duş aldıracaksan bir gün şampuan kullan bir gün kullanma boş su ile duş aldır.
Derinsmommm yaprak_34 uyku rutini olarak duş aldırıyorum. Ama dediğiniz gibi bir gün şampuanla yıkıyorum diğer gün havuz gibi sadece suda oynuyor
Aslihannn48 Derinsmommm benim kızım iki aylık aynı sorun bizdede vardı çocuk doktorum mustela hydra bebe nemlendiricisini verdi çok işe yaradı tavsiye ederim
EB1661 Derinsmommm günlük sürekli olduğun için heralde geçici bişeyse olabilir vende kullandım 8 neticcede
Zeliha_ Derinsmommm gecmjs olsun egzamasımı var bebişin Benim kızım altı aylık Hem alerjik bir bebek hem de egzamasından dolayı vücudu kuruyup ve kaşınıyor Biodermanın ATOderm kremini kullandık azda olsa faydasını gördüm ama benim kızımın aşırı derecede egzamaz var tavsiye ederim. Yunus şeylerden uzak durun ve hep sık sık nemlendirin çok kimyasal da kullanmayın duşlarda