3 ay 29 günlük olan erkek bebeğim
geçen 14 ocakta 5500
14 şubatta 5750 ydi bebeğim covid atlattı antibiyotik tedavisi gördü ama kilo alır diye düşünüyordum hiç almamış resmen doktoru ek gıdaya geçelim dedi yavaş yavaş ama inanın çok korkuyorum sürekli emziriyorum sürekli ama 3,4 dk duruyor memede diğer annelerin bi düzeni var 2,3 saat ben saat bile tutmuyorum hemen hemen sürekli emziriyorum neden böyle yapıyor bebeğim ve ek gıda olarak ne vereceğim mamaya mı geçmeliyim ?