Kızlar 40 günüm doldu bu gün sezeryan göbeğim nasıl gidicek çok moralim bozuk göbeğim sarkmış durumda yaramın iyileşmesini bekledim korse takmak için dogumdan 6 yada 8 hafta sonra takılması gerektiği için bekletim her gün takıyorum şu an yaram acımıyor ama göbeğim gitmez diye endişeleniyorum çok üzülüyorum sizce göbeğim erir mi ?