Kızlar eşimden sonra 7.5 aylık bebeğimin de covid testi pozitif çıktı hastaneye geldik hastanede nöbet geçirdi ölümden döndü diyebilirim 2 gün oluyor yatalı sürekli ateşi var. Bebeği covid olup hastanede yatan var mı kaç günde bebeğini toparladı neler yaptınız ne zaman kendine gelmeye başladı çocuğunuz nolur yardım edin