@yigitbebek bence atak geciriyorllar benim kızım 1 ay 25 günlük dediğiniz gibi ağlıyor sanki dövüyorlarda öyle ben 1 hafta cektim felaket gibi geçti ama, kakasını yapıyor sancısı yok altı temiz uykusunu almış ama akşam saat 7 başlıyor 9 ‘a kadar uyuyor sonra uyanıyor geri başlıyor taki 11’e kadar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️😞ben artık bişey yapamadığımdan oturup ağlıyordum kendime kızıyordum bakamıyorum diye