Nealakasivarrr Memnun musunuz? Kaç ay gidiyor? Dezavantajları var mı? Birde abdest geçiyor mu ahsgsgah 😄😀
bireylul Nealakasivarrr evlenmeden önce iki send kullandım.Kirpiklerim rimelle dahi kıvrılmıyordu tabi kirpiklerimi döktü
Busragokceberra Nealakasivarrr Bana farklı gözüküyor görünce birinde doğal durmuyor belki benim çevremde taktiranlar iyi bir yerde taktırmadi
Nealakasivarrr Busragokceberra bende evde bakımlı gözükeyim derdinden yaptırmayı düşünüyorum 😀 ama kirpiklerimi dökecekse veya doğal görünmeyecekse neden paramla rezil olayımki
Busragokceberra Nealakasivarrr Ben birçok kişi de gördüm çok bariz belli emanet gibi duruyor belki çok lüks baya parayla olur ama o da benim çevremden çıkmaz