Birciftmavisgoz Kızlar ilk hamileliğimde 6. Haftada kesem yuvarlaktı bu hamileligimde kese 6. Haftada fasulye şeklindeydi. İlk çocuğum kız buna da erkek olur diyorlar kese şekline göre. Bu doğru mudur acaba
Kadifemsii Birciftmavisgoz doğru değil öyle şey olsa doktorlar 3 ayın dolmasını niye beklesin 😬 iki gebeliğimde kız ikisindede kese de sahil olmak üzere herşey farklı
Merve201119 Birciftmavisgoz benim ilk gebeligimde kesem yuvarlaktı erkek çocuğum oldu ikinci geceliğimdede kesem fasulye gibiydi yine oğlum oldu😄
Deletedmom_41 Birciftmavisgoz Alakasiz ben cinsiyet olaylarinin boyle seylere bagli oldugunu dusunmuyorum
Caglarass Birciftmavisgoz İkiside erkek biri fasulye şeklindeydi biri yuvarlak 🤷 Bende umutlanmıştım alakası bile yok 😂