Merhabalar, kızım neredeyse 8 aylık oldu. Bu zamana kadar hep Prima Aktif Bebek bez kullandık çokta memnunuz ama piyasa fiyatları malum zorluyor artık. En azından gündüzleri a101 (soffio) , bim (jenny & willy), migros (minies) bebek bezlerinden kullanmak istiyorum. 10 günlükken filan denemek amaçlı bim’in bezini kullanmıştım pişik yapmıştı o yüzden bim’den tedirginim ama belki büyük bedenlerinin içeriği farklıdır bilmiyorum 🤷🏻♀️
Sızdırma ve pişik yapmayan memnun olduğunuz, ekonomik bez markası hangisini önerirsiniz? Olumlu olumsuz yönlerinide yazabilirsiniz kullandıklarınızın 🤗