Snmy Arkadaşlar dünden beri bebeğim ara ara öksürüyor hırıltılı nefes alıyor hapşırıyor 2buçuk aylık oğlum ateşi yok keyfi de yerinde ama tedirgin oldum. Doktora götürmeli miyim bilemedim 🤷♀️
Makbuss Snmy Allah acil şifalar versin inşallah çabuk atlatirsiniz ilk önce serum fizyolojikle burnunu sık sık temizle ve yastigini hafif yukselt odaya su koy nemli olsun oda ve en önemlisi cogalmadan bir doktora gidin ilerlemesin
Kelebek_16 Snmy bnmde 2, 5 aylık, hırıltı vardı, dinledi dr, yeni doğan gırtlak gelişmemiş oluyormuş, bişey. Olmadı, ama öksürük yoktu bizde, içini rahatlatır belki
Snmy Makbuss çok sağolun inşallah geçer hemen 😔damlatıyorum sık sık serum fizyolojik gideceğiz doktora öksürük arttı gibi çünkü 😔
Snmy Kelebek_16 inşallah bizimde normaldir 5ten sonra boşmuş doktorumuz gideceğiz bugün öksürdükçe içim gidiyor 🤦🏻♀️