Kizannesiasli18 Anne karnında gelişim geriliği vardı kızımın doktor genetik demişti 2.500 doğdu ilk ay çok güzel kilo aldı 1.200’dü bu ay sadece 500 gram almış 57 günlük 4.250 kilosu acaba mama takviyesi yapsam mı ki