HerseyimizAren Kizlar yeni anneyim bazen gogsum sert sür var anlıyorum kimi zmn yumuşacık bu süt yok demek mi
Sontvbukucu HerseyimizAren sut bitmez merak etmeyin sert ise boşaltılması gerekir. Zaten 3 4 aydan sonra pek sertleşmiyor ama süt bitmiyor memeler terbiye oluyor
Elizaninannesii HerseyimizAren hayir uzun sure emzirmedigin zaman sertlesir bir yere falan topkanabilir yumuşak oldugu zamanda da var tabi ki
Esra-ozsusam4 Almi4134 neden az süt olsun ki. Az veya cok süt olması memenin sertliğiyle yumusaklığıyla alakalı degildir. Böyle yazıp insanları üzmeyin @HerseyimizAren göğssünn bazen sert olması demek orada süt birikmiş demektir. Emzirdikce geçer canım korkma. Göğüslerinin yumusak olması da süt olmaması manaasında degildir. Terbiye olmustur bebegm emdiiği kadar gelecek demektir.
Papatya58 Hayır yumuşak olduğunda da süt var demektir. Sert olmasının sebebi uzun zamandır boşaltılmadığı içindir.
HerseyimizAren Sontvbukucu bende yumuşak süt yok diye mama verdim hep onceden sertleşirdi. 47 günlük anneyim yine de yumuşak olması normal mi
Almi4134 Esra-ozsusam4 niyetim üzmek drgol kendimin de o şekilde oluyor oradan biliyorum.. sutun yok demiyorum sözlerini carpitmayin
Almi4134 Esra-ozsusam4 benim kendi göğsümde yumusadiginda bebek uzun süre lik lik emiyor sonrasında çektiğinde 3 çekmeden 1 yutuyor yutma sıklığını göre yorum yaptım. Zaten olmama gibi vir durumu yok diye de belirttim