Tekrar bebek düşünmüyorum o yüzden verilmeyecek durumdakileri attım, ufak lekeleri olanları bile. Kendim için anısı olan 3,4 parça kıyafet ayırdım kalanların güzelce yıkadım ütüledim paylaştım. Zaten tertemiz saklamıştım yine de sararmıştı nedenini anlammıştım.