ildemmm Kızımın gözünde arpacık çıkmış doktorun yani sıra evde daha hızlı geçmesi için ne yapabilirim!? Bilen varsa yazabilir mi
Feyyyzza ildemmm canım evde geçirmeye calisma naçizane tavsiyem.. Belki yanlıs bi etki olur allah korusun mikrop kapar falan. Benim kızımds olmuştu saglık ocagına götürdüm krem verdi 20 tlye aldım hemn sürdüm geçti. Geçmiş olsun
ildemmm Feyyyzza çok teşekkür ederim canım doktora gideceğiz ekstra rahatlasın cabuk geçsin diye arayışa girdim bende