Arkadaslar, cuma günü 6 aylık aşılarını oldu bebeğim. Bısey yoktu çok şükğr ama Bu gece anıden atesi çıktı. 37.1 suan atesi. Sizce ası ile alakalı olabılırmı. Yoksa dişlemi alakalı, yoksa Baska bır rahatsızlık olabılırmı. Bugun asıdan sonra üçüncü günü aşıyla alakası olabılırmı bilemedim. İşin kötüsü hafta sonu bısey yoktu, şimdi işe gitmek zorundayım aklım geride kaldı. Ateş için neler yapıyorsunuz arkadaşlar. Islak bezle sildim ama istemıyorım ağlıyor.😰