Gryffindor Kullanan var mı, memnun musunuz? Anneme hediye olarak alacağım. Evi küçük işini görür diye düşünüyorum
Gryffindor minimilena Ben de tereddüt ediyorum ya. En çok da yetkili servisi falan var mı onu merak ediyorum
Havvaaaysuna Gryffindor ben de 4 aysır kullanıyorum günlük işimi görüyor arızası hiç olmadı olunca nolur bilmiyorum,🤷♀️
Gryffindor Havvaaaysuna Bir seneden fazla kullanıyor arıza olmadı şans işi tabi. İlla ki servisi vardır diye düşünüyorum.