Kızlar merhaba, bebeğime tortikolis teşhisi konuldu ondan sonra herşeyini fazla takip etmeye incelemeye başladık. Popo çizgisi kuyruk sökümü kısmı sağa doğru yamuk. Normal mi bilmiyorum. Bugün müsait doktor da bulamadık gösteremiyoruz. Acile götürsem mi bilemedim. Başın gelen karşılaşan var mı?