Arkadaşlar merhaba oğlum da üst solunum yolu enfeksiyonu nedeniyle antibiyotik ye başladık üç gündür kullanıyorum ikinci gününden itibaren pişik yaptı evde sudo krem kullanıyorum hametan travazol Fito karıştırıp kullandım işe yaramadı başka öneriniz var mı acaba çok ağlıyor