Merhaba herkese. Daha önde bebeğimin yanağını paylaşmıştım bir türlü düzelmiyordu hafifleyip artıyordu. Mustela stelatopia kullanıyorduk. Yumurta alerjimiz olduğu öğrendik. Yemememize rağmen geçmedi. Kendi araştırmalarımla ve doktora da sorarak bioderma atoderm insentve balm aldık. Sadece 1 gecede geçirdi tamamen. Böyle bir şikayeti olan varsa mutlaka mutlaka denesin. İnşallah tüm hastalar dermanlarını bulur🤲🏻☺️