Kızım 4 bucuk aylik. Sürekli emmek istiyor yani normalde şimdi 3 saatte bir emmesi gerekirken kızım 1 buçuk saat arayla emiyor genelde, birazda emzik niyetine kullanıyor bnce. Doktor sütun yeterli kilosu iyi diyor.. birde gaz olayı bitmeden uyku eğitimine başlamak ne kadar doğru ya kucağımda ya memede kaka yapıyor genelde de gazdan çok uyanıyor. Çok fazla ıkıniyor kaka yaparken ama kabiz degil😔