Esleminannesi28 Merhaba kızlar 1 yasındaki bebekleriniz neler diyor cok merak ediyorum benim ki cok nadir anne sürekli olarak dede ve cok nadir baba diyor bide cok nadir kendi kendine bişeyler söylüyor sizinkiler neler diyor ben cok üzülüyorum bu duruma sizce geri demi
homosapiens Esleminannesi28 kızım 12 buçuk aylık dede baba meme mama bebi(bebek) mi(al) bunları diyor
Eylusunannesiii Esleminannesi28 Anne, baba, dede, anane, dayı, gel, mama, meme ha bide bu sira favorisi her bebek gördüğünde ayyy bebee diyor😂
Rana-6 Kız yok ne gerisi normal bebeklerden beklentileri yüksek tutmayın 😊benimki bu sıralar en çok haydi attı anne diyor önceden dede baba mama falan diyordu bıraktı
DurununAnnesi12 Esleminannesi28 amme anne demeye çalışıyor dede baba gel üf diyor hayır demeye çalışıyor ver diyor mama memi memi emmek istediğini anlatıyor bebek diyor bir bir diyor
Esleminannesi28 @Eylusunannesiii ay maşallah gelisimi cok güzel anlasılan rabbim banada nasip etsin inşallah
Eylusunannesiii Esleminannesi28 hic sıkma canını bu bebelerin bazende inatla yaptıkları kesin😂 kizim 1 yas 1 aylik yurumedi mesela cevremin baskisini anlatamam O yuzden hic takma ☺️
Esleminannesi28 @Mmomy-21 teşekkür ederim korkuyordum kızım geride diye cok sukur herkssin ki öyleymis
Esleminannesi28 @homosapiens çok teşekkür ederim beni biraz cevremdekiler korkuttu açıkcası işte benim kız 9 aylıkken ismimle cagırırdı beni bilirdi senşn geri diye diye beynim yandı korkudann cok sagolun
Esleminannesi28 @Rana-6 cok teşekkür ederim cevremdekiler insanların korkutmasıyla geri kaldı diye diye korktum konusmaz fln deyince icim icimi yedi cok sagolun
Srpmzcn19 Eylusunannesiii aynı benim kizımda 13 aylık 14 e sayili günler kaldı. Hic yürüme eylimi yok. Ama kanepelere tutunarak ve ya benim paçamdan 😂cok guzel yürüyor. Elinden tutup yürütmeye çalıştığımda hemen oturuveriyor
Srpmzcn19 Esleminannesi28 baba, dede, mama, ditti (gitti yani), dadi (dayı demek istiyor sanirim abimi görünce diyor) anneyi de birkac gundur söylemeye calısiyor. Ama oyun oynarken veya aynada kendine bakarken surekli anlamsiz birseyler mırıldanıyor
Eylusunannesiii Srpmzcn19 ayni valla canım 9 aydan beri tutar yürür elinden tuttugumdada cok istekli aslında ama surunerek her isini hallettigi icin yurumeyi napiyim diyor😂