ikizinAnnesi biz akşam yemeklerinde masaya koyuyoruz oturağı ve orada ben yerken bebeğime de yedirebiliyorum sonrasında banyoya götürüyoruz ve banyoda oturarak duş aldırıyorum. 6. Aydan beri kullanıyoruz. Evimizde en çok kullandığımız bişey. Şuanda 13 aylık 🥰