kubusss 2 yas sendromu daha fena 😅 hiç komut almiyor asla uzlasmiyor sürekli benim dediğim olaun diyor bu davranislar gecse bile yenileri gelecek bence çok takma canim sadece öyle olmaz ama o onun elinde suan biraz oynasin verecek falan de almasina izin verme.ogrensin sabretmeyi istedigini elde edemeyeceğini.