Merhabalar 19 gün önce doğum yaptım sezeryan olduğumdan bebeğimde emme problemi oluştu zamanla öğrenmeye tutmaya çalışıyor ama bugünlerde çok huzursuz sürekli ağlıyor ellerini ağzına götürüyor aç değil mama alıyor benden biraz emiyor ama uyusun beş dk geçmeden ağlayıp duruyor şaşırdım ne yapacağımı