Kizlar bir hafta önce de yazmistim hatırlayanlar vardir belki covidden dolayi yoğum bakimda yatiyodu bebegim 4 gundur de servise alindik sukur cok iyi durumu bi kac gune taburcu olcaz inşallah yogun bakimda damar yolu cikmis serum biraz bebeğimin bacagina kacmis ve kan toplamis doktorlar normal diyo iz kalmaz diyo burda cocuklarda cok goruyoruz bu durumu diyo htta bugun de açtılar artik kurumus diye krem sürüyoruz sadece başına gelen var mi daha sonradan iyilesti mi ilk bebegim ve cok korkuyorum iz kalmasından cani yanmasindan basina gelen ya da hemsire falan varsa beni bi aydınlats bilirmi