İlk kontrolde doktor ufurum duydu ve kardiyolaga yönlendirdi. Bugün 10. Günümüz gitttik doktora. Doktor Sag ve sol kapakcik arasında bir delik olduğunu söyledi. Büyük ihtimal kapanır ama kapanmazsa ameliyat gerekir dedi. Ve normal bebeklerde görülen yerde değilmiş deliğin yeri daha farklı yerdeymis. Çok korkuyorum bize bol boldua edermisiniz 2 hafta sonraya randevu verdi. Ve aynı durum başına gelen varmı yani böyle yeri farkli şöyle böyle diye korkuttular mi sizide Allah’ım bütün çocuklarımızı korusun 🙏🙏🙏🙏